perjantaina, heinäkuuta 08, 2011

Ei korvat palele

Rni luki kuvattomasta ahdingostani eilisestä postauksestani ja otti ystävällisesti kuvat tilaamastaan myssystä. Minä taas putosin miltei penkiltä ensi kerran kuvat nähdessäni ja ääneen nauraessani, kiitos kuvausassistentin. Siispä sen pitemmittä puheitta itse myssyyn.


Malli: DROPS-ohjeista täältä.
Lanka: Gedifra Aneja
Muuta: Langalla oli välillä vähän rasittava tapa hapsuuntua erillisen pintakerroksen takia, mutta maltilla langan kanssa pärjäsi oikein mainiosti.

Tasossa kuvattuna myssy on epäilyttävän lötkö ja muodoton tapaus, mutta annas kun sen lyö mallille päähän.


Luna ja sata tapaa käyttää myssyä.


Humanistikoira

Kuvausassistenttina toimi suosiollisesti Rnin keeshond-tyttö Luna, mahdollisesti Tampereen suloisin (ja kuvista päätellen ehdottomasti trenditietoisin) koira.

9 kommenttia:

Simpura kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Simpura kirjoitti...

Tulipa kirotusvirheitä edelliseen kommenttiin. Mutta kylläpä on ihana malli ja myssykään ei ole hullusempi :)

Annis kirjoitti...

Simpura, sitä sattuu tekevälle :) Kiitokset. Malli on tosiaan ihana, karvainen ja kaiken kaikkiaan jokaisen rapsutuksensa täysin ansainnut tapaus.

Anneli kirjoitti...

Voi että on kaunis hattu koiralla !
Tuo malli on kiva ja sopii monenlaiseen päähän :)

Annis kirjoitti...

Anneli, kiitos :) Itselle pitäisi myös värkätä jokin väljempi myssy, pitää vaan sopivaa mallia metsästää. Minulla kun on se pää, jossa kaikki myssyt näyttävät hassuilta :D
Ja siihen toiseen kommenttiin, ei voi kun taas ihmetellä -.-

katri kirjoitti...

Oi ihanuus :) Myssy todella ihana hurmaavan mallin päässä!

Rni kirjoitti...

Luna innostui kyllä miltei poseeraamaan myssy päässä, näyttääpä henkevältä (vaikka tosiasiassa killittää nakkia, jota heiluttelin kameran päällä ilmassa... :D). Kiitos piposta, se on ihana <3 (ja kuten Anneli sanoi, sopii moneen päähän. Nyt loppu siis naureskelu minun kustannuksellani :D!).

Anneli kirjoitti...

Kummallista kyllä, meillä ei ole hyttysistä vaivaa, Enkä ole tänä kesänä nähnyt kuin yhden paarman.
Eilen ja tänä aamuna oli lyhyt hihainen T-paita päällä, eikä yhtään pörriäsitä näkynyt. Mulla on varmaan niin huono veri, ettei kelpaa.

Minä kun olen sellainen hätähousu, niin kerään koneella. Ja mustikoita on nyt kerättynä 25 litraa. Haaveilin 30:stä ja varmaan saan enemmänkin :))

Annis kirjoitti...

Rni, sinulla on vain omituinen taipumus kyetä kantamaan päässäsi sellaisia hattuja kunnialla, joissa me kaikki muut näyttäisimme ihan hirveiltä :D Lunalla on näköjään sama keissi, neitihän näyttää sangen henkevältä.

Anneli, minulla on jopa kämmenet täynnä paarman puremia sen keräyskeikan jäljiltä! Epäreilua :D Minä taas olen silleen laiska, että metsästä tullessa en jaksaisi vilkaistakaan enää marjoihin päin, joten ainut vaihtoehto on poimia käsin.