keskiviikkona, huhtikuuta 06, 2011

Sydämellistä

Minulla ei ole poikkeuksellisesti tämän päivän käsityön kanssa yhtään mitään tekemistä (jollei tietenkin mukaan lasketa sitä ihanaa faktaa, että olen kaunokaisen omistaja), mutta koska moinen teki minut kovin onnelliseksi, ajattelin jakaa sen teidänkin kanssanne.

Ystäväni oli ollut tutustumassa hopeasaven maailmaan viikonloppukurssilla ja oli värikkään kertomuksensa mukaisesti aivan pulassa kaulittavan saven kanssa, mokoma kun mieluummin murtui kuin taipui. Useamman tunnin sitkeä aherrus kuitenkin tuotti tulosta.


Minulla oli eilen ilo ja kunnia vastaanottaa yksi näistä lopputuotteista.


Onneksi minulla oli vielä muutama hopeaketju komeroiden kätköissä, joten sain riipuksen ketjuun ja kaulaan. Miten se onkin kaunis!

6 kommenttia:

Lilya kirjoitti...

Oi miten ihana! Munkin piti viime vuonna mennä hopeasavikurssille, mutta tulinkin kipeäksi juuri kurssiviikonlopun aikaan. :-(

pirjopon kirjoitti...

Aivan ihastuttava koru! Onneksi olkoon! Ja tuhannesti kiitos kommentistasi!

Anneli kirjoitti...

Todella kaunis sydänkoru !
Minullekin tuollainen kelpaisi. Tyttäreni on myös tehnyt tuosta materiaalista koruja.
Mukavaa loppuviikkoa Sinulle :D

Annis kirjoitti...

Lilya, olen tuohon aivan ihastunut. Itsekin alunperin harkitsin samaiselle kurssille menoa, mutta minulla ei lopulta ollutkaan ylimääräistä förskottia käytössäni, joten väliin jäi.

pirjopon, kiitokset :)

Anneli, muistan itsekin pari vuotta sitten kun korublogeissa ja -foorumeilla alkoi puhe tuosta hopeasavesta. Etenkin sillä tehtävät erilaiset lehtiriipukset jäivät mieleen. Itsekin tahtoisin päästä joskus kokeilemaan. Sitä odotellessa voin sitten ihailla tätä :)

Nzqu kirjoitti...

Nätti riipus, todellakin! Siinä taas yksi tekniikka, jota olisi kiva kokeilla joskus.

Annis kirjoitti...

Nzqu, minulla on moisia kokonainen liuta! Viimeisimpänä polttelisi juurikin tuo hopeasavi ja sitten keramiikkapuolelta etenkin paperisavi ja sen sovellukset. Niin montaa juttua olisi niin kiva kokeilla :D